Otodom.pl poszukuje doświadczonego marketera i managera, który na ok. 1,5 roku obejmie rolę 

MARKETING MANAGERA

 

Szukamy osoby, która będzie:

  • tworzyć i realizować strategię marki Otodom
  • przekładać cele biznesowe na strategię marketingową, taktyki, KPI, konkretne aktywności promocyjne i PR-owe marki
  • planować, prowadzić i kontrolować efektywność aktywności marki Otodom w zakresie marketingu B2B i B2C w kanałach offline i online
  • planować i nadzorować badania marketingowe, wyciągać wnioski z danych i badań, tworzyć rekomendacje i wdrażać je w życie
  • inspirować i motywować 7-osobowy Zespół Marketingu do tworzenia i realizowania skutecznych i kreatywnych rozwiązań
  • wspierać Zespół Marketingu w rozwoju i codziennej pracy
  • inspirować i wspierać managerów odpowiadających za różne aspekty biznesu Otodom (sprzedaż, obsługa klienta, analityka, produkt) w projektowaniu nowych rozwiązań i usług
  • współtworzyć strategię biznesową kategorii Real Estate w Grupie OLX w Polsce i Europie we współpracy z międzynarodowym zespołem odpowiedzialnym za kategorię Real Estate w Grupie OLX w Europie
  • planować, realizować i kontrolować budżet marketingowy
  • skutecznie prowadzić komunikację wewnętrzną w zespole Real Estate Grupy OLX
  • śledzić trendy konsumenckie, zmiany makroekonomiczne, środowisko konkurencyjne, branżę marketingową i e-commerce, aby skutecznie realizować strategię marketingową

 

Idealny kandydat/kandydatka posiada:

  • pozytywne nastawienie, otwartość na ludzi i proponowane rozwiązania, zdolności do inspirowania innych, silną umiejętność rozwiązywania problemów i priorytetyzacji zadań
  • bardzo silną umiejętności w budowaniu zaufania w organizacji wśród partnerów biznesowych oraz zdolność przekonywania do proponowanych rozwiązań
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem osób o różnych kompetencjach i zakresie obowiązków
  • kilkuletnie doświadczenie w budowaniu i realizowaniu skutecznych strategii, planów i kampanii marketingowych  
  • potwierdzone sukcesy w zarządzaniu marketingiem B2B i B2C, w kanałach online i offline, w tym kampanii telewizyjnych/360 stopni
  • doświadczenie w inicjowaniu i planowaniu badań rynkowych
  • zdolności analizy, wyciągania wniosków i budowania rekomendacji z danych, statystyk, badań rynkowych
  • umiejętność swobodnej komunikacji, prowadzenia prezentacji, merytorycznych dyskusji w języku polskim i angielskim

 

My Tobie dajemy:

  • młody, pełen energii i pomysłów zespół
  • inspirujące, swobodne i nieformalne środowisko pracy
  • możliwość realizacji innowacyjnych projektów i rozwoju w ramach organizacji
  • umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem i pakietem benefitów na czas określony (ok. 1,5 roku). Niewykluczone, że po tym okresie może pojawić się możliwość związania z nami na dłużej:) 
  • Dodane o 15:17, 24 października 2020
  • Wyświetleń:1258
  • ID ogłoszenia: 634087406
Zgłoś naruszenie
Użytkownik
Lokalizacja

Poznań, Wielkopolskie, Wilda

O firmie
Jesteśmy Grupą OLX, największą firmą, o której nigdy nie słyszeliście, zatrudniającą ponad 5000 ambitnych i ciekawych świata ludzi! Pracujemy w 15 strefach czasowych dla ponad 17 wiodących marek.
Tworzymy platformy i świadczymy usługi, dzięki którym każdy może z łatwością sprzedać i kupić niemal wszystko. Każdego miesiąca pomagamy 350 milionom ludzi w ponad 40 krajach poprawić jakość ich życia. Chcemy dotrzeć do miliarda użytkowników!
Łączymy ducha i zwinność startupu z dojrzałością stuletniego biznesu. Mamy uczulenie na korporacyjny styl i uwielbiamy działać na nieoczywistych rynkach. Improwizujemy, eksperymentujemy i słuchamy naszych Klientów!
Umożliwiamy naszym zespołom współpracę w środowisku, w którym każdy głos jest wysłuchany. Akceptujemy niepewność i napędzamy zmianę!
czytaj więcej

Ogłoszenia użytkownika OLX